Et osta sänkyä vaan hyvin nukutun yön
Mitä luulet myyväsi ja mitä myyt oikeasti? On helppoa jumittua ajattelemaan myytävää tuotetta konkreettisena, eikä ajatella ostamisen syitä asiakkaan näkökulmasta. Et myy tuotetta, vaan sen hyötyjä. [...]
Näin hyödynnät Instagramia yrityksen markkinoinnissa
Asiakkaalle merkityksellisen sisällön tuottaminen palvelee ja sitouttaa asiakkaita sekä auttaa yritystä kasvattamaan tunnettuutta ja myyntiä. Mikä olisikaan siis parempi alusta sisällön jakamiseen kuin Instagram, jossa sisältö on kaiken keskipisteessä! Instagram [...]
Digitaalinen transformaatio: 24 askelta muutokseen
Digitalisaatio ei ole teknologiaa tai IT-projekti Se on ennen kaikkea uusi tapa luoda ja rakentaa liiketoimintaa. Me Creaticissa vertaamme sitä teolliseen vallankumoukseen. Se muuttaa yhteiskuntaa ja meidän arkeamme monella eri [...]
BANT-metodi liidien laadun tunnistamiseen
Myynnin tehokkuuden ja tuloksellisuuden kannalta on kriittistä, että myyjä ei käytä aikaansa vääränlaisiin liideihin. Kun myynti keskittyy palvelemaan potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita yrityksestä ja valmiina kuulemaan lisää sen palveluista, [...]
Hyvä strategia on ovela
Moni yritys luulee laativansa itselleen strategian, mutta kyseessä on ennemminkin suunnitelma: se on kattava ja tarkka kuvaus lähtötilanteesta, tavoitteesta ja askelmerkeistä kuinka sinne päädytään. Se on suurin piirtein sama asia [...]
Verkkokauppa ei ole verkossa toimiva kivijalkaliike
Jalkapalloa koripallon säännöillä Kuvittele, että olisit huippujalkapalloilija. Olet saavuttanut lukuisia voittoja. Autotallisi hyllyt notkuvat pokaaleista ja palkinnoista. Tiimikaverisi, valmentajat ja katsojat kiittelevät loistavaa pelisilmääsi ja ketteryyttäsi, Pohdit, että mitä muuta voisit [...]