Blogi2017-11-25T17:35:40+00:00

BANT-metodi liidien laadun tunnistamiseen

Myynnin tehokkuuden ja tuloksellisuuden kannalta on kriittistä, että myyjä ei käytä aikaansa vääränlaisiin liideihin. Kun myynti keskittyy palvelemaan potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita yrityksestä ja valmiina kuulemaan lisää sen palveluista, [...]

Hyvä strategia on ovela

Moni yritys luulee laativansa itselleen strategian, mutta kyseessä on ennemminkin suunnitelma: se on kattava ja tarkka kuvaus lähtötilanteesta, tavoitteesta ja askelmerkeistä kuinka sinne päädytään. Se on suurin piirtein sama asia [...]

Verkkokauppa ei ole verkossa toimiva kivijalkaliike

Jalkapalloa koripallon säännöillä Kuvittele, että olisit huippujalkapalloilija. Olet saavuttanut lukuisia voittoja. Autotallisi hyllyt notkuvat pokaaleista ja palkinnoista. Tiimikaverisi, valmentajat ja katsojat kiittelevät loistavaa pelisilmääsi ja ketteryyttäsi, Pohdit, että mitä muuta voisit [...]

DIGITAALISUUS
ON MEIDÄN DNA:SSA

OTA YHTEYTTÄ

CREATIC OY

Strategisen digimarkkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan ammattilainen 15 vuoden kokemuksella.

OTA YHTEYTTÄ!

  • Kauppakatu 39 C, 40100 Jyväskylä
  • +358 407166239
  • hello@creatic.fi