15 03, 2019

Näin hyödynnät Instagramia yrityksen markkinoinnissa

2019-03-15T09:17:19+00:00

Asiakkaalle merkityksellisen sisällön tuottaminen palvelee ja sitouttaa asiakkaita sekä auttaa yritystä kasvattamaan tunnettuutta ja myyntiä. Mikä olisikaan siis parempi alusta sisällön jakamiseen kuin Instagram, jossa sisältö on kaiken keskipisteessä! Instagram [...]

Näin hyödynnät Instagramia yrityksen markkinoinnissa2019-03-15T09:17:19+00:00
30 11, 2018

Hyvä strategia on ovela

2018-11-30T15:55:06+00:00

Moni yritys luulee laativansa itselleen strategian, mutta kyseessä on ennemminkin suunnitelma: se on kattava ja tarkka kuvaus lähtötilanteesta, tavoitteesta ja askelmerkeistä kuinka sinne päädytään. Se on suurin piirtein sama asia [...]

Hyvä strategia on ovela2018-11-30T15:55:06+00:00
8 11, 2018

Verkkokauppa ei ole verkossa toimiva kivijalkaliike

2018-11-08T06:56:03+00:00

Jalkapalloa koripallon säännöillä Kuvittele, että olisit huippujalkapalloilija. Olet saavuttanut lukuisia voittoja. Autotallisi hyllyt notkuvat pokaaleista ja palkinnoista. Tiimikaverisi, valmentajat ja katsojat kiittelevät loistavaa pelisilmääsi ja ketteryyttäsi, Pohdit, että mitä muuta voisit [...]

Verkkokauppa ei ole verkossa toimiva kivijalkaliike2018-11-08T06:56:03+00:00
22 10, 2018

Markkinointitase

2018-10-22T06:00:42+00:00

Kustannuksista kohti investointeja Markkinoinnilla on monessa pk-yrityksessä uskottavuusongelma. Markkinointi haluaisi itse päästä mukaan vaikuttamaan vahvemmin itse liiketoimintaan ja osaksi yrityksen strategista suunnittelua. Samanaikaisesti yrityksen johto tyypillisesti kokee markkinoinnin lähinnä kustannuseränä [...]

Markkinointitase2018-10-22T06:00:42+00:00
25 09, 2018

Markkinoinnin mittarit: sisäiset vs arvomittarit

2018-09-25T07:16:35+00:00

Moni yritys on herännyt vaatimukseen markkinoinnin tuloksellisuudesta. Digitaalinen markkinointi ja verkossa tapahtuva liiketoiminta mahdollistaakin entistä paremman ja tarkemman markkinoinnin seurannan. Usein se ensimmäinen askel on vain lähteä seuraamaan. Ei ihan [...]

Markkinoinnin mittarit: sisäiset vs arvomittarit2018-09-25T07:16:35+00:00
14 09, 2018

Empatiamarkkinointi

2018-11-04T07:37:27+00:00

Miksi #empatiamarkkinointi? Meille ihmisille on luonnollista rakentaa ideoita. Tälläisiä ihmismielen luomia ideoita ovat mm. raha, valta, yhteiskunta, moraali, laki ja ennen kaikkea yritykset. Yrityksen sisällä olevat tittelit, osastot ja vastuut [...]

Empatiamarkkinointi2018-11-04T07:37:27+00:00

CREATIC OY

Strategisen digimarkkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan ammattilainen 15 vuoden kokemuksella.

OTA YHTEYTTÄ!

  • Kauppakatu 39 C, 40100 Jyväskylä
  • +358 407166239
  • hello@creatic.fi