30 11, 2018

Hyvä strategia on ovela

2018-11-30T15:55:06+00:00

Moni yritys luulee laativansa itselleen strategian, mutta kyseessä on ennemminkin suunnitelma: se on kattava ja tarkka kuvaus lähtötilanteesta, tavoitteesta ja askelmerkeistä kuinka sinne päädytään. Se on suurin piirtein sama asia [...]

Hyvä strategia on ovela 2018-11-30T15:55:06+00:00
8 11, 2018

Verkkokauppa ei ole verkossa toimiva kivijalkaliike

2018-11-08T06:56:03+00:00

Jalkapalloa koripallon säännöillä Kuvittele, että olisit huippujalkapalloilija. Olet saavuttanut lukuisia voittoja. Autotallisi hyllyt notkuvat pokaaleista ja palkinnoista. Tiimikaverisi, valmentajat ja katsojat kiittelevät loistavaa pelisilmääsi ja ketteryyttäsi, Pohdit, että mitä muuta voisit [...]

Verkkokauppa ei ole verkossa toimiva kivijalkaliike 2018-11-08T06:56:03+00:00
22 10, 2018

Markkinointitase

2018-10-22T06:00:42+00:00

Kustannuksista kohti investointeja Markkinoinnilla on monessa pk-yrityksessä uskottavuusongelma. Markkinointi haluaisi itse päästä mukaan vaikuttamaan vahvemmin itse liiketoimintaan ja osaksi yrityksen strategista suunnittelua. Samanaikaisesti yrityksen johto tyypillisesti kokee markkinoinnin lähinnä kustannuseränä [...]

Markkinointitase 2018-10-22T06:00:42+00:00
25 09, 2018

Markkinoinnin mittarit: sisäiset vs arvomittarit

2018-09-25T07:16:35+00:00

Moni yritys on herännyt vaatimukseen markkinoinnin tuloksellisuudesta. Digitaalinen markkinointi ja verkossa tapahtuva liiketoiminta mahdollistaakin entistä paremman ja tarkemman markkinoinnin seurannan. Usein se ensimmäinen askel on vain lähteä seuraamaan. Ei ihan [...]

Markkinoinnin mittarit: sisäiset vs arvomittarit 2018-09-25T07:16:35+00:00
14 09, 2018

Empatiamarkkinointi

2018-11-04T07:37:27+00:00

Miksi #empatiamarkkinointi? Meille ihmisille on luonnollista rakentaa ideoita. Tälläisiä ihmismielen luomia ideoita ovat mm. raha, valta, yhteiskunta, moraali, laki ja ennen kaikkea yritykset. Yrityksen sisällä olevat tittelit, osastot ja vastuut [...]

Empatiamarkkinointi 2018-11-04T07:37:27+00:00
9 09, 2018

Neljä askelta tulokselliseen markkinointiin

2018-09-11T04:37:33+00:00

Markkinoinnin tavoitteena toteuttaa markkinointia? Some-fiidini täytyy hampaiden kiristelyn aiheuttamasta narskunnasta. Sen aiheuttaa oman verkostoni tuskailu markkinoinnin statuksen ja aseman kanssa. Miksi markkinonti ei pääse kulmahuoneeseen, miksi se keskittyy vain taktisiin [...]

Neljä askelta tulokselliseen markkinointiin 2018-09-11T04:37:33+00:00
5 09, 2018

Brändi verkkoliiketoiminnassa

2018-09-05T05:05:56+00:00

Käsien heiluttelusta luottamuksen rakentamiseen Verkkobrändin menestyksen ratkaisee kaksi tekijää: huomio ja luottamus. Asiakkaan huomiosta kilpailee tänä päivänä tuhannet brändit, tuotteet, palvelut ja kiinnostuksen kohteet. Kaikki heiluttelevat innokkaasti käsiään ja toivovat, [...]

Brändi verkkoliiketoiminnassa 2018-09-05T05:05:56+00:00
28 06, 2018

4 haastetta tekoälyn yleistymiselle

2018-09-07T05:43:57+00:00

Tekoälyltä ja sen sovelluksilta ei voi välttyä mediassa. Kuten olemme aiemmissa postauksissa todenneet, tekoälyä on käytössä monessa päivittäin käyttämässäsi sovelluksessa ja työkalussa. Teköälyllä, neuroverkoilla ja koneoppimisella on edelleen kuitenkin merkittäviä [...]

4 haastetta tekoälyn yleistymiselle 2018-09-07T05:43:57+00:00

CREATIC OY

Strategisen digimarkkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan ammattilainen 15 vuoden kokemuksella.

OTA YHTEYTTÄ!

  • Kauppakatu 39 C, 40100 Jyväskylä
  • +358 407166239
  • hello@creatic.fi