9 09, 2018

Neljä askelta tulokselliseen markkinointiin

2018-12-19T06:14:16+00:00

Markkinoinnin tavoitteena toteuttaa markkinointia? Some-fiidini täytyy hampaiden kiristelyn aiheuttamasta narskunnasta. Sen aiheuttaa oman verkostoni tuskailu markkinoinnin statuksen ja aseman kanssa. Miksi markkinonti ei pääse kulmahuoneeseen, miksi se keskittyy vain taktisiin [...]

Neljä askelta tulokselliseen markkinointiin2018-12-19T06:14:16+00:00
5 09, 2018

Brändi verkkoliiketoiminnassa

2018-09-05T05:05:56+00:00

Käsien heiluttelusta luottamuksen rakentamiseen Verkkobrändin menestyksen ratkaisee kaksi tekijää: huomio ja luottamus. Asiakkaan huomiosta kilpailee tänä päivänä tuhannet brändit, tuotteet, palvelut ja kiinnostuksen kohteet. Kaikki heiluttelevat innokkaasti käsiään ja toivovat, [...]

Brändi verkkoliiketoiminnassa2018-09-05T05:05:56+00:00
27 06, 2018

Ennustaminen on helppoa, varsinkin tulevaisuuden

2018-09-07T05:45:09+00:00

Tietokone näkee viisi minuuttia tulevaisuuteen Bonnin yliopiston tutkijat ovat onnistuneet rakentamaan koneoppimiseen perustuvan algoritmin, joka kävi läpi ruuanlaittoon liittyviä videoita ja oppi tämän perusteella ennustamaan kohtuullisen luotettavasti mitä käyttäjä tulee [...]

Ennustaminen on helppoa, varsinkin tulevaisuuden2018-09-07T05:45:09+00:00
19 06, 2018

8 tapaa joilla koneoppiminen parantaa markkinointia

2018-09-05T04:59:37+00:00

Mitä on koneoppiminen? Tietojärjestelmät ovat pitkään toimineet erilaisten algoritmien avulla. Oikean algoritmin laatiminen tiettyyn käyttötarkoitukseen on työläs prosessi. Tällöinkin se on tasan yhtä älykäs tai hyvä kuin sen suunnitellut ihminen. [...]

8 tapaa joilla koneoppiminen parantaa markkinointia2018-09-05T04:59:37+00:00
17 06, 2018

Kuinka luoda arvoa digitaalisessa maailmassa

2018-09-05T04:59:43+00:00

Kuinka monta kertaa olet törmännyt tilanteeseen, jossa tuote tai palvelu jota harkitset ostavasi tuntuu kalliilta tai et ymmärrä mistä olet maksamassa? Tai sinulle jäi oston jälkeen olo ettet saanut rahoillesi [...]

Kuinka luoda arvoa digitaalisessa maailmassa2018-09-05T04:59:43+00:00

CREATIC OY

Strategisen digimarkkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan ammattilainen 15 vuoden kokemuksella.

OTA YHTEYTTÄ!

  • Kauppakatu 39 C, 40100 Jyväskylä
  • +358 407166239
  • hello@creatic.fi